Neobdržel/a jsem balíček v termínu dodání

Navigace:

Vzhledem ke konceptu našeho internetového obchodu, kdy se snažíme nabízet jedinečné zboží za bezkonkurenční ceny a bez nutnosti platit poštovné, které hradíme my, je doba dodání závislá na rychlosti našich dodavatelů a ta se pohybuje v rozmezí 5-40 pracovních dní, čili balíček je aktuálně na cestě k Vám. Na veškeré objednávky se stahuje program Garance spokojenosti, nemusíte se tak bát o své peníze ani zboží. Řídíme se heslem, náš zákazník, náš pán, proto se pro Vás snažíme přinášet neustále nové unikátní kousky módy z celého světa. Dobu dodání bohužel schopni uspíšit nejsme, snažíme se ji tak maximálně vykompenzovat zákaznickou péčí a ochranou kupujícího. Proto byl zřízen program Garance spokojenosti.

Zboží dodává Dodavatel. Obvyklá dodací doba je uvedena u každého produktu. Standardní doba dodání činí 5-40 pracovních dní. V rámci programu Garance spokojenosti mohou zákazníci zažádat o znovuzaslání zboží, refundaci kuponem nebo vrácení peněz v případě, kdy není zásilka doručena do 60 dnů ode dne odeslání. Nejzazší termín plnění (doručení zásilky ode dne odeslání) dle ust. § 5 odst. 2 písm. b) zák. č. 634/1992 Sb. činí 365 dní. Obvyklá doba odeslání zboží od potvrzení objednávky (resp. uhrazení objednávky v případě platby předem) činí 1-5 dnů. Nejzazší termín odeslání zásilky ode dne potvrzení objednávky (resp. uhrazení objednávky v případě platby předem) činí 30 dní. V případě, že dodavatel v této lhůtě zboží nevyexpeduje, vyhrazuje si Provozovatel právo od smlouvy odstoupit v souladu s ust. 8.5 těchto obchodních podmínek. Vyhrazujeme si právo prodloužit dobu dodání o státních svátcích.

Balíček Vám dorazí ve stanoveném termínu, který je uvedený i v obchodních podmínkách. Nemusíte mít tedy strach. V případě, že by Vám nedorazil ve sjednaném termínu, ozvěte se prosím a okamžitě bychom Vám vrátili peníze zpět na Váš účet.

Byl pro vás tento článek užitečný?
Ne 3488
Zobrazení: 28165
Další: Jak mohu změnit svou doručovací adresu?

Kontaktní údaje

Jak upravit nebo zrušit Vaši objednávku

Vámi vytvořenou objednávku lze zrušit, pokud ještě nebyla odeslána. V momentě, kdy odesíláme objednávku, dostáváte emailové upozornění s předmětem "Objednávka odeslána" a již není možné objednávku stornovat.Jestliže Vaše objednávka nebyla ještě odeslána (nedostali jste email s informací o jejím odeslání), můžete svou objednávku stornovat a to tak, že se přihlásíte do svého přihlásíte do svého zákaznického účtu na této stránce.Přihlašovací údaje k Vašemu účtu v internetové nákupní galerii byly zaslány na Vámi uvedený email při objednání, stačí tak v emailové schránce zadat klíčové spojení "vygenerované heslo" a dohledat jej. Uživatelský email je emailem, který jste zadali při objednání.Pokud máte problémy s přihlášením nebo nemůžete dohledat své heslo v emailové schránce, obnovte si své heslo ZDE. Poté stiskněte "RESET HESLA" a na email, který byl použit při vytvoření objednávky, dorazí pokyny ke změně hesla.Poté si změníte heslo a rovnou se poté přihlásíte do Vašeho zákaznického účtu na této stránce.V zákaznickém účtu, jakmile budete přihlášeni, uvidíte všechny Vaše objednávky a klikněte na tlačítko "UPRAVIT"  Poté budete přesměrování na stránku, kde můžete svou objednávku měnit.Můžete například odebrat produkt z objednávky, o který již nemáte zájem a nebo rovnou můžete zrušit celou objednávku označením všech produktů. Poté kliknete na "POTVRDIT" a celá objednávka bude zrušena.  Pokud se Vám nedaří zrušit Vaší objednávku, kontaktujte nás prosím prostřednictvím tohoto formuláře a objednávku zrušíme za Vás. Stačí napsat na info@vevio.cz, poslat důvod ke zrušení objednávky a nezapomeňte prosím zaslat variabilní symbol.Jakmile je zboží odesláno, objednávku již nelze stornovat. Přečtěte si prosím náš reklamační řád na této stránce. Děkujeme za pochopení.TIP: Pokud se nemůžete přihlásit do svého účtu, vyplňte níže číslo objednávky a ostatní náležitosti a pracovníci zákaznické podpory Vám pomohou.

Nedaří se Vám upravit nebo zrušit objednávku?

Pokračujte ve vyplňování formuláře a objednávku upravíme/zrušíme za Vás. 

Jak si přejete Vaši objednávku upravit?

Jak si změnit heslo a přihlásit se do Vašeho uživatelského účtu

Přihlašovací údaje k Vašemu účtu v internetové nákupní galerii byly zaslány na Vámi uvedený email při objednání, stačí tak v emailové schránce zadat klíčové spojení "vygenerované heslo" a dohledat jej. Uživatelský email je emailem, který jste zadali při objednání.
  • Pokud máte problémy s přihlášením nebo nemůžete dohledat své heslo v emailové schránce, obnovte si své heslo ZDE.
  • Poté stiskněte "RESET HESLA" a na email, který byl použit při vytvoření objednávky, dorazí pokyny ke změně hesla.
Poté si změníte heslo a rovnou se poté přihlásíte do Vašeho zákaznického účtu na této stránce.

Stále se Vám nepodařilo přihlásit do Vašeho účtu?

Kontaktujte nás vyplněním formuláře. Vyplňte zbývající pole níže.
Pokud se chcete dozvědět cokoliv o reklamacích, jak probíhají nebo jak můžete reklamovat zboží, přečtěte si informace v naší rubrice Reklamace.Pokud chcete rovnou reklamovat své zboží, klikněte níže na tlačítko:

PŘEJÍT NA REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ

Více než 95% zásilek je doručeno v uvedené dodací lhůtě 5-40 dní.
Pokud Vám balíček nepřišel a je to již přes 40 dní, co jste od nás přijali email s informací, že balíček byl expedován, podívejte se prosím na nejbližší poštu. Nevíme, čím to přesně je, ale v určitých případech je balíček doručen na nejbližší poštu zákazníka ale zákazník o tom nedostane žádnou informaci.
Prosíme, zkuste se zastavit na Vaší místní poště.

Na veškeré objednávky se stahuje program Garance spokojenosti, nemusíte se tak bát o své peníze ani zboží. Řídíme se heslem, náš zákazník, náš pán, proto se pro Vás snažíme přinášet neustále nové unikátní kousky módy z celého světa. Dobu dodání bohužel schopni uspíšit nejsme, snažíme se ji tak maximálně vykompenzovat zákaznickou péčí a ochranou kupujícího. Proto byl zřízen program Garance spokojenosti.

Zboží dodává Dodavatel. Obvyklá dodací doba je uvedena u každého produktu. Standardní doba dodání činí 5-40 pracovních dní. V rámci programu Garance spokojenosti mohou zákazníci zažádat o znovuzaslání zboží, refundaci kuponem nebo vrácení peněz v případě, kdy není zásilka doručena do 60 dnů ode dne odeslání. Nejzazší termín plnění (doručení zásilky ode dne odeslání) dle ust. § 5 odst. 2 písm. b) zák. č. 634/1992 Sb. činí 365 dní. Obvyklá doba odeslání zboží od potvrzení objednávky (resp. uhrazení objednávky v případě platby předem) činí 1-5 dnů. Nejzazší termín odeslání zásilky ode dne potvrzení objednávky (resp. uhrazení objednávky v případě platby předem) činí 30 dní. V případě, že dodavatel v této lhůtě zboží nevyexpeduje, vyhrazuje si Provozovatel právo od smlouvy odstoupit v souladu s ust. 8.5 těchto obchodních podmínek. Vyhrazujeme si právo prodloužit dobu dodání o státních svátcích.

Balíček Vám dorazí ve stanoveném termínu, který je uvedený i v obchodních podmínkách. Nemusíte mít tedy strach. V případě, že by Vám nedorazil ve sjednaném termínu, ozvěte se prosím a okamžitě bychom Vám vrátili peníze zpět na Váš účet.

Nenašli jste svou odpověď? Kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního formuláře.

Jak platit složenkou?

Pokud chcete zaplatit složenkou, dojděte na nejbližší pobočku České pošty a vyplňte poštovní poukázku typu A a vyplňte složenku dle předlohy níže.POZOR: Do "ceny" uveďte hodnotu Vaši objednávky a do V. symbol uveďte číslo objednávky.Stáhněte si vzor kliknutím ZDE.

Uhradili jste omylem objednávku dvakrát?

Pokud jste omylem uhradili svou objednávku dvakrát, vyplňte dole prosím údaje níže, abychom Vám mohli duplicitní platbu vrátit.

Zapomněli jste uvést variabilní symbol nebo jste zaslali jinou částku?

V těchto případech náš systém nedokáže správně spárovat Vaši platbu s vytvořenou objednávkou a proto ji stále evidujeme jako neuhrazenou.Prosíme Vás o to, abyste vyplnili tento formulář a nahráli soubor (potvrzení o platbě).Hned poté, co odešlete formulář, pracovník zákaznické podpory objednávku dohledá a ručně spáruje. O tomto kroku budete informováni emailem s poděkováním za zaslání platby.

Bankovní spojení

Vážený zákazníku, Vaše objednávka je na cestě a 95% zásilek je doručeno v průběhu 40 pracovních dní ode dne odeslání (v momentě, kdy byl balíček odeslán, jste obdrželi email s informací, že objednávka je na cestě k Vám). Prosíme Vás tedy o to, abyste počkal/a na svůj balíček. Objednávka je na cestě k Vám a není třeba se ničeho bát.Na Vaši objednávku se vztahuje Garance spokojenosti, pokud Vám balíček nedorazí do námi avizovaných 40 pracovních dní, kontaktujte nás a my Vám vrátíme peníze.
To nás velice mrzí, pokud chcete Vámi obdržený výrobek reklamovat, postupujte podle pokynů zde.
To máme velikou radost! Doufáme, že máte stále slevový kupón na 25% slevu z hodnoty zboží ve Vašem košíku.Stačí vložit "DAREK25" a Váš příští nákup bude rázem o 25% levnější!Ještě jednou děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, vážíme si toho.Vážíme si Vás.
Vážený zákazníku, pokud Vám nedorazila zásilka a uběhlo již více, než 40 pracovních dní (60 kalendářních dní), kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního formuláře níže.Zároveň Vás poprosíme o bankovní spojení, abychom Vám mohli vrátit peníze.

Bankovní spojení

Uveďte datum, kdy jste obdrželi email "Objednávka byla odeslána k Vám", ve kterém jsme Vás informovali o odeslání objednávky na Vaši adresu.

Vámi vyplněné údaje zkontrolujeme, zprocesujeme a poté Vám naše účetní oddělení vrátí. Tento proces může trvat maximálně 7 dní.

ZÁKAZNICKÁ PODPORA 24/7

Jsme tu to pro vás, v případě nejasností nás neváhejte kontaktovat.

shutterstock-7124148sd13
Potřebujete poradit? Prohledejte naši znalostí databázi.
Create your first navigation menu here